أكرم القصاص - علا الشافعي

هيئة دفاع هشام جنينة تزعم عدم اتزانه نفسيا خلال إدلائه بتصريحاته الأخيرة

الجمعة، 16 فبراير 2018 11:18 ص
هيئة دفاع هشام جنينة تزعم عدم اتزانه نفسيا خلال إدلائه بتصريحاته الأخيرة هشام جنينة
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

فى محاولة لتبرئته من تصريحاته الأخيرة، زعمت هيئة الدفاع عن المستشار هشام جنينة، إصابته بصدمة نفسية وعدم توازنه العصبى خلال تسجيله الذى ادعى به احتفاظ رئيس أركان القوات المسلحة الأسبق، الفريق مستدعى سامى عنان، بوثائق ومستندات تخص الدولة المصرية، وادعى احتواءها على ما يدين الدولة وقيادتها ومؤسساتها.

 

ونشر حازم حسنى أستاذ العلوم السياسية، والمتحدث السابق باسم حملة الفريق سامى عنان، رئيس أركان حرب القوات المسلحة الأسبق، صورة من بيان هيئة الدفاع عن جنينة عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعى "فيس بوك".










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

موطن مصري

ادعاء الجنون

ادعاء الجنون أو العبط أو الهبل لن يعفيك

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري وطني .ضد خنازير و كلاب اخوان بني صهيون المرتزقة اعداء مصر

بامر الشعب

يجب اعدام اي كلب من عصابة اخوان بني صهيون المرتزقة و من علي شاكلتهم اعداء مصر و استقرارها ... هذا السفي المرتزقة الكذاب ليس مصري الدم ولا الاصل يجب اعدامه هو و كل عصابة اخوان بني صهيون و الشلة القذرة اللي مازالت خارج السجون الي الان .... يجب ان تعلم كل الاجهزة المعنية ان الشعب هو اللي بيامرهم بتطهير مصر من هؤلاء الكلاب الضالة المرتزقة ..... اللهم اني بلغت اللهم فاشهد

عدد الردود 0

بواسطة:

تحيا مصر

تحيا مصر

لا تقلقوا السجن سيعيد له اتزانه الغقلى واحنا عارفين انه مخبول

عدد الردود 0

بواسطة:

طارق

يا رب اللي يكره جيشنا متخلهوش يحكمنا

اللي يكره جيشه و يشكك في قياداته اللي حاربت وتعبت وسهرت ميستاهلش نعمه ان ربنا جعله في ارض الكنانه . اللي عاوز يهاجر منها ويقولك مش عارف اهاجر ده يثبت انك فاشل حتى بالهروب من مشاكلك و اللي قاعد يهد في بلدنا عشان اللي حاكم مش على هواه .. منه لله ربنا سبحانه وتعالى لا يحب المفسدين و أكيد احنا لينا ذنوب هيه السبب بوجودكم و بنستغفر ربنا منها ومن كل الذنوب .

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد جمال

يا خوانا قليل من العقل

طب وتصريحاته الي قبل كده باتهامه الدولة بالفساد أيام ما كان رئيس جهاز المحاسبات، كان معفرت برضه؟، أيها المحامون اتقوا الله واقفوا مع البلد لوجه الله، حرام عليكو إنتو مش بتدافعوا عن حق، إنتو بتتستروا على مجرمين وتعينوهم وتحرضوهم على الدولة، أين نخوتكم وشرفكم ووطنيتكم؟

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة