أكرم القصاص - علا الشافعي

الكومبارس الهارب محمد على يهاجم عمرو دياب وهنيدى:"أنتم مش ناقصين فلوس"

الثلاثاء، 24 سبتمبر 2019 06:30 م
الكومبارس الهارب محمد على يهاجم عمرو دياب وهنيدى:"أنتم مش ناقصين فلوس" عمرو دياب و محمد هنيدى
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

فى محاولة للنيل من الرموز الفنية المصرية، هاجم  الكومبارس الهارب محمد على، كلا من الفنان محمد هنيدى  والمطرب عمرو دياب، على خلفية تعاقدهم مع أحد المستثمرين، حيث وجه إساءة كبيرة لنجوم مصر.

وأضاف الهارب محمد على موجها حديثه للفنانين عمرو دياب و محمد هنيدى :"جاب كل المطربين اللى شبعانين فلوس وقعدهم زى تنابلة السلطان..قوم يا عمرو دياب إمضى .. قوم يا محمد يا هنيدى إمضى.. ناقصكم فلوس ؟". 

وأشار الكومبارس الهارب  قائلاً :"طب يا راجل احضروا مؤتمر حلو .. مكان كويس برستيج نجوم مصر.. والراجل يمضيكم على 10 أعمال .. ويمضى ده على 20 أغنية .. الراجل جاى يستثمر.. بيمضى كل واحد على حلقة وأغنية وواقفين تمضوا معاه  يا نجوم مصر عشان الفلوس.. ماكفاكوش الفلوس. ماكفاكوش شهرة .. ده ربنا كارمكم أخر كرم.. طب أعدلوا شكلنا".

وتابع قائلاً : "للأسف كنت بتباهى بيكم.. قوم ياض يا عمرو أمضى .. قوم ياض ياهنيدى أمضى..ليه كده ..ناقصكم اه".

 

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 1

عدد الردود 0

بواسطة:

المهاجر

التصفية

الي صحيفة اليوم السابع المحترمة..الكلب اللي اسمه محمد علي .. حاجة من الاتنين..يا اما المخابرات التركية و القطرية و جماعة الاخوان يدعموه في سبيل تحقيق اعلي مكاسب من خلال تأجيج الشارع المصري من خلاله بإعتباره مناضل ثوري و خالد سعيد الثاني...او يتم تصفيته و الصاق التهمة في النظام المصري ..و في الحالة دي راح يتسفيدوا بمكاسب أعلي ...فبرجاء الانتباه

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة