خالد صلاح

فيديو.. نانسى عجرم تروى تفاصيل السطو المسلح على منزلها.. وتعزى والدة السارق

الثلاثاء، 07 يناير 2020 10:33 م
فيديو.. نانسى عجرم تروى تفاصيل السطو المسلح على منزلها.. وتعزى والدة السارق نانسى عجرم
كتب خالد إبراهيم

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

روت النجمة اللبنانية، تفاصيل محاولة السطو المسلح الذى تعرض لها منزلها، حينما كانت به مع زوجها وبناتها، حيث قالت نانسى، "أشكر الله انه نجانا من ها المصيبة اللى وقعنا فيها .. ما أتمنى أن حدا يعيش التجربة اللى عشناها بالبيت"

وقالت نانسى خلال لقاءها بقناة otv، "اللى فعله شادى هو ردة فعل على مدة 6 أو 7 دقائق يهددنا .. ويقول له "فين مراتك .. فين بناتك" .. انا بس بدى أقول لك شخص انتقد فادى على اللى عمله يحطه حاله بذات الموقف ويشوف كيف كانت بتكون ردة الفعل ز م في حدا ولاده قدام عيونه وفى انسان مشغول فات على حرمة بيته ويدق بعيلته وولاده ومراته وما بيتصرف هيك"

وتابعت نانسى، "اللى شافه فادى واللى شوفته انا هو شيء مجهول مافيش حد بيعرفه .. كان بالقناع ومعه شيء على خصره بيستخدمه للضرب .. كان معه كل شيء يثبت أنه جاى يسرق ويؤذى"

وأضافت، "خلصنا العشا وطلعنا والولاد فاتوا حتى يناموا .. سمعت حاجة قولت لفادى انى بسمع حاجة بالبيت .. سمعت صوت جنازير .. فقام فادى .. وانا شوفته بالكاميرا .. وسمعت جملة واحدة من فادى "اللى بدك إياه" .. وفى لحظة عرفت أنه سارق .. ذهبت للحمام وأخذت التليفون .. كلمت بابا لأنه خفت من الرعشة أن ما تساعدنى ايدى وكنت بحاله لا استطيع وصفها"

وأختتمت نانسى، "أكيد لا أتمنى أنا ولا فادى اللى صار .. وانا أريد تعزية أهله ووالدته وزوجته وأهله جميعا .. نحن لا نتمنى اللى صار معنا .. ولكن الظروف أجبرتنا"


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء


لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة