خالد صلاح

أغرب قصة طلاق متداولة على السوشيال ميديا.. مأذون ينصح كل متزوج "يخلى باله من فانلته"

الجمعة، 04 سبتمبر 2020 04:51 م
أغرب قصة طلاق متداولة على السوشيال ميديا.. مأذون ينصح كل متزوج "يخلى باله من فانلته" انفصال
كتب خالد إبراهيم

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

روى شاب يعمل مأذونا يحمل اسم أحمد رأفت، واقعة طلاق كوميدية، انتشرت بشكل كبير على مواقع التواصل الاجتماعى، وتحديدا "فيس بوك"، حيث حقق البوست أكثر من 9 آلاف مشاركة، بخلاف التعليقات الساخرة التى قدرت بالآلاف، حيث أكد رأفت أن سبب هذا الطلاق كان "فانلة".

المأذون
المأذون

وقال رأفت عبر حسابه على فيس بوك، "بقالي ٧ سنين شغال مأذون اغرب حالة طلاق جاتلي من ساعة ما اشتغلت.. الزوجين حضروا فأنا الطبيعي بسأل على أسباب الطلاق.. قالت الزوجة علشان بيخونى فقولتلها حضرتك عندك دليل بالكلام دة قالتلى انا شكيت فيه لكذا سبب فالصبح وانا بلبسه الفانلة لبستهالو بالشقلوب ولما روح وبيغير لقيتو لبسها بالمعدول فا أتأكدت انو بيخونى.. خلتني قومت من مكاني وسقفتلها وابليس رمي السيجارة وقعد يعيط.. فا انا بنصح كل راجل يخلي بالو من فانلاته وبكسراته وشراباته علشان دول ملهمش ملة"

رقية
رقية

 

سارة
سارة

 

وتلقى رأفت العديد من التعليقات الساخرة، من أزواج وزوجات، وأيضا من شباب لم يتزوجوا، فيما قالت متابعة: " سبحان الله على الفراغ دة طب هى فاضية كدة تهتم بنفسها واية سبب اهملها بس مش له الحق فى خيانة"، وعلق ثالث، " ايه ده ثانية واحدة.. مراته اللى بتلبسه الفانلة"، وقالت أخرى، " سبحانك يارب جعلتنا كيدنا عظيم علشان نعرف نعيش مع ابالسة الانس"، فيما قال مصطفى، " خلي بالك من فنلتك لازم كل واحد فينا يخاف من فنلته"

مصطفى
مصطفى

 

نعمة
نعمة

 

 


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء


لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة