خالد صلاح

كذبة العروسة حامل.. أحدث تقاليع الشهرة على السوشيال ميديا.. فيديو

الأربعاء، 20 يناير 2021 04:48 م
كذبة العروسة حامل.. أحدث تقاليع الشهرة على السوشيال ميديا.. فيديو العروسة حامل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
"العروسة حامل" مقطع فيديو انتشر على منصات التواصل الاجتماعى، وسط دهشة وسخرية وتساؤلات حول حقيقته وأسباب ظهور هذه العروسة وهى ترقص، وتظهر عليها علامات الحمل، وبعد ساعات من نشر الفيديو، خرج الزوج ليكشف أن السبب وراء نشره، هو البحث عن الشهرة، لكن بالاعتماد على محتوى لا يخالف الأخلاق، لكنه فوجئ بأن الفيديو تمت إعادة تحميله ونشره بشكل ساخر، فى حين أنه ذكر أسباب ما دفعه لذلك، وهو الاحتفال العائلى بمعرفة نوع الجنين. 
 
 
فبعد الضجة الكبيرة التى انتشرت على السوشيال ميديا، قال الزوج: "الشهرة حلوة ونفسنا نبقى مشاهير بس بالحاجة اللى بنعملها والمحتوى اللى بنقدمه مش بقلة الأدب والخوض فى الأعراض".
 
وأضاف: "أنا لحد دلوقتي مش فاهم أول واحد واخد سكرين من فيديو أنا رافعه وواضح فيه جدا أحنا بنعمل إيه وإن دى حفلة بنعرف أصحابنا والناس اللي متابعانا فيها نوع الجنين ويحرف الكلام ويألف قصة على مزاجه لمجرد أنها هتجيب لايكات أكتر من القصة الحقيقية، بيقول لنفسه إيه؟ والناس اللي ذي البغبان بياخدو كوبي ويشيروا من غير ما حتى يعقلوا الكلام أو يفكرو لمدة دقيقة مع نفسهم بجد أنتم إيه؟".
 
كما تابع: "يا جماعة إنتم ممكن تخربو بيوت وتخلو ناس تنتحر وتعقدو ناس في عيشتها ربنا يهديكم أي حد يشوف بوست من اللي بيتريقوا علينا يحط البوست دا في عينه شيرو البوست دا عشان الناس اللي مبتفهمش تفهمومحدش يقولي أنت اللي متنزلش صورك أنا بنزل صوري أنا مش صور حد تاني بالوضع والبس اللي على مزاجي واللي عمره ما كان فيه أي ضرر أو إساءة لحد الصورة من حفلة عملناها بعد سنتين جواز".
 
 

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء



لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة