أكرم القصاص - علا الشافعي

لما أبقى متمرن كويس قبل الفرح.. كوميديا تامر حسنى مع رئيس فرقته الموسيقية

الأربعاء، 23 فبراير 2022 12:02 ص
لما أبقى متمرن كويس قبل الفرح.. كوميديا تامر حسنى مع رئيس فرقته الموسيقية تامر حسنى
كتب مصطفى القصبى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

مزح النجم تامر حسنى مع رئيس فرقته الموسيقية جلال فهمى خلال إحيائه أحد الأفراح، حيث قام تامر بضربه على كتفه، ليسقط الأخير على الأرض، ونشر نجم الجيل الفيديو عبر صفحته على إنستجرام وعلق عليه ضاحكا: "لما أبقى متمرن كويس قبل الفرح.. احنا آسفين يا جلااااااال".

 

 

 
وكتب تامر حسنى، عبر حسابه على إنستجرام: "لكل متابعين البطلة العظيمة ريهام أبو بكر شجعوها و اطمنوا عليها كل شوية عايزين نبقى أصدقاء رحلتها العظيمة دي هتلف مصر كلها على رجليها في تحدٍ خارق لموسوعة جينيس ريكورد هتمشي 1722 كيلو من شمال مصر لجنوبها في 22 يوما و بدأت الرحلة من معبد أبو سمبل يلا كلنا نشجعها و كل الشكر لوزارة الداخلية و الشباب و الرياضة و هيئة تنشيط السياحة على اهتمامهم الشديد بريهام و رعايتها طول رحلتها الشاقة".
 
وتابع: "معرفش إيه قوانين التحدي بس ياريت ريهام يكون معاها دكتور يشرف على رحلتها عشان سلامتها الصحية، اللي عرفته إنها من فترة للتانية بتقرأ تشجيعاتكم و تعليقاتكم ريهام قررت تعمل التحدي العالمي الخارق ده عشان تشجيع السياحة المصرية و تلفت النظر السياحي لمصر من العالم كله ان شاء الله قريب نتفرج على تكريم و فوز ريهام البنت المصرية العربية الطموحة و نفرح بتشريفك لمصر على كل المحطات المصرية و العربية و العالمية و نكون في استقبالك".

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة