بالفيديو.. إيهاب جلال عن سب حسام حسن له: "الاحترام مافيهوش كابتن مصر"

الأربعاء، 12 أكتوبر 2016 10:15 م
بالفيديو.. إيهاب جلال عن سب حسام حسن له: "الاحترام مافيهوش كابتن مصر" إيهاب جلال
كتب أحمد مسعود

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

عبر إيهاب جلال المدير الفني لمصر المقاصة، عن سعادته بالفوز على فريق المصري، بهدف نظيف في المباراة التي جمعت الفريقين اليوم في الأسبوع الرابع للدوري، لافتا إلى أن المصري كان أفضل في أغلب أوقات المباراة ولكن خبرة لاعبيه مع النقص العددي للمصري بعد طرد لاعبه حمادة طلبة في الدقيقة 12 من الشوط الأول، فضلا عن إهدار الفريق البورسعيدي ضربة جزاء ـ كلها ساهمت في الخروج بالفوز.

وعن احتكاكه بالمدير الفني للمصري البورسعيدي، حسام حسن، أكد جلال أنه يقدر "العميد" ولكن عندما  يتخطى "حدوده" مع لاعبي المقاصة أو أي أحد من الجهاز الفني للمقاصة فعليه مواجهته دفاعا عن فريقه، مشددا على أن لاعبيه تعرضوا لوابل من السباب بين شوطي المباراة من حسام حسن، قائلا "الاحترام مفيهوش كابتن مصر.. المحترم محترم واللي مش محترم مش محترم".

وحول المباراة لفت جلال إلى أن فريقه لم يستغل النقص العددي في المصري، لا سيما أن حسام حسن استطاع السيطرة على الفريق، وعدم إظهاره ناقصا لاسيما في الشوط الثاني، والذي ظهر فيه الإجهاد على لاعبي المقاصة.

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 4

عدد الردود 0

بواسطة:

كمال

قزر

الواد الوسخ حسام حسن زودها افصلوه نهائيا من مجال الكوره الرياضة أخلاق

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري مغترب

اشكال تقرف بلا حسام بلا .........

الادب ياحسام حسن زينة الرجال.. انتو عايزين تفوزو كل مباراة بالعافيه مافيش مباراة تلعبها غير لو عملت مشكله مدرب فاشل.

عدد الردود 0

بواسطة:

الامير

الموضوع زاد عن حده

اللي اسمه حسام حسن وأخوه إبراهيم هم آفة الكورة المصرية ولابد من ايقافهم تماما عن تدريب أي فريق في مصر لأنهم السبب الرئيسي في زيادة الاحتقان في مصر وأحد أهم أسباب مجزرة بورسعيد

عدد الردود 0

بواسطة:

Omar Elmasry

لابد من عقاب رادع .. ولا مكان للجبناء فى اتحاد الكره.. اللى خايف يروح

حسام ماشى بالمثل اللى بيقول خدوهم بالصوت ل يغلبوكم .. شتيمه هنا وهناك و ضرب لناس غلابه مالهمش ذنب ولما تيجه تحاسبه بيقول تاريخنا والكلام اللى ممنوش فايده ده !!! هو نسى هو ليه انطرد من الاهلى .. لازم يبقى فيه عقاب رادع له ومن الواضح انه ماتعلمش من درس السجن فى الموسم اللى فات لان المحافظ و مدير الامن تدخلوا و ضغطوا على امين الشرطة للتنازل عن المحضر و بالتالى خرج من محبسه اكثر جرأة و توحش لانه بذلك اصبح فوق القانون لانه مسنوووود من المحافظ حته واحده وبالتالى الغلابه يروحوا يموتوا اكرم لهم.. وحسنا فعل ايهاب جلال بعدم السكوت له وكان يجب عليه ضربه بالنعال حتى يتعلم احترام الاخرين.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة