سعد الصغير يتضامن مع تامر حسنى وينشر صورة له فى بداية مشواره الفنى

الثلاثاء، 22 نوفمبر 2016 09:01 م
سعد الصغير يتضامن مع تامر حسنى وينشر صورة له فى بداية مشواره الفنى سعد الصغير يتضامن مع تامر حسنى
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تضامن الفنان سعد الصغير مع الفنان تامر حسنى، رداً على منتقدى صورته فى فترة المراهقة، بنشر صورة له وهو شاب، مؤكداً أن الفنان يواجه العديد من الصعوبات أثناء مشواره الفنى، حتى يصبح فنانا مشهورا، وأنه تعرض لنفس الموقف بنشر صورة هو ووالدته أثناء تناولهما الطعام.

وكتب سعد الصغير على صفحته الرسمية على فيس بوك قائلا: "بعد إذن حضراتكم ممكن تشوفوا الكلام ده كويس ويا ريت للآخر.. اليومين دول شايف كفنان متابع كل ما هو جديد على ناس بتتريق على صورة الفنان المحترم تامر حسنى.. المشكلة مش هكلم علشان تامر بس المشكلة.. نفسى كل واحد يعرف الفنان أو أى حد تعب فى المجال بتاعه لغاية لما بقى فنان ومشهور عمل إيه فى حياته من وهو صغير".

وأضاف سعد الصغير قائلاً: "يعنى أنا فى الصورة دى من وأنا صغير وكنت شاب لسه ولا قادر اتكسف انزلها ولا أى حاجة وأنت ياللى بتتريق شوف نفسك مش من وأنت صغير شوف من كام سنة شكلك كان عامل إزاى ودلوقتى فى اختلاف كبير إزاى".

وقال سعد الصغير: "نركز شوية بقا فى الكلام اللى جاى أقسم بالله أنا اشتغلت كل شغلانة فى الدنيا حضرتكو تتخيلوها، وكل فنان محترم أكترهم كانوا كدا علشان يوصلوا للى هما فى دلوقتى.. من تحت الصفر.. لغاية ما عملت نفسك بنفسك علشان كان حلم من وأنت صغير بتحبه ونفسك لو توصل بس لو حاجة منه".

وتابع سعد الصغير: "أنا عن نفسى والله تعبت أوى أوى ونفس النظام حصلى فى سنة من السنوات صورة ليه أنا وأمي بناكل زى أى حد وكتبوا سعد الصغير وهو فقير الفقر لا يمكن يكون عيب أو أى حاجة بالعكس بيصنع رجال فيه يقدر يعتمد على نفسه فى حياته الشخصية والمسئولية.. أسال نفسك لاعب كرة القدم من عرق ومن شمس بتتعبوا ومن تمارين، واسأل نفسك من فنان سهران طول الليل وتصوير وتعبان علشان أكل العيش فى الآخر وصنع نفسه ويبقى مشهور.. لو سمحت ياريت قبل ما نتريق شوف ده بقى أى وأنت أى مع احتراملا للجميع شكرا". 

سعد الصغير يتضامن مع تامر حسنى
سعد الصغير يتضامن مع تامر حسنى









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 9

عدد الردود 0

بواسطة:

عادل حرب

عجبى

ولم يتضامنوا فى حب مصر ولم نسمع عن فنانين نظموا مجموعة حفلات فى حبك يامصر ،، ولا حتى تبرع بجنيه مع ان خير أهل مصر عليهم ،، صحيح ما تهون الا على الفقير

عدد الردود 0

بواسطة:

السويسى

تبرعوا لتامر و لو بجنيه !!!!

تضامنا مع حبيب الملايين و علشان ما يزعلش و يحرمنا من اغانيه تبرعوا و لو بجنيه من اجل رفع روح المعنوية و علاجة من الاضرار التى اصابته من تعليقات الناس غلى الصورة !!!! .

عدد الردود 0

بواسطة:

دكتور محمد جيييم

سعد الصغير ده غشاش !!!

دى صورته لما نضف !!!

عدد الردود 0

بواسطة:

هيما

جربااااااااان

جريته جربوا

عدد الردود 0

بواسطة:

هبه محمد

السلام عليكم

انا عايزة اقوله علي الاصل دور وروح استحمه ريحتك فاحت بس اوعي اوعي تسد المجاري لنغرق وشكراً

عدد الردود 0

بواسطة:

الدالي

الحرام

الحرام بينفخ وهما اتنفخوا

عدد الردود 0

بواسطة:

السد

بورسعيد

فنان جميل الفقر مش عيب كلنا فقراء لله

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

كلام تافه

انا مش فاهم موضوع عن تامر حسنى مين هو تامر حستى اصلا

عدد الردود 0

بواسطة:

حازم

مع عدم حبي للاثنين ولكن

هل تعيبون الخلقة ام تعيبون الخالق ؟ - وبعدين لو كل واحد رجع لصوره زمان هايلاقي العجب - استغفروا ربنا لانه هو الخالق

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة