عمرو سعد: "إحنا فى مرحلة لازم كلنا ندفع الفواتير".. وحال البلد سيكون أحسن

الخميس، 24 نوفمبر 2016 01:30 ص
عمرو سعد: "إحنا فى مرحلة لازم كلنا ندفع الفواتير".. وحال البلد سيكون أحسن عمرو سعد
كتب أحمد عبد الرحمن

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قال الفنان عمرو سعد، إن المواطنين يشكون من ارتفاع الأسعار، مردفاً: "إحنا فى مرحلة لازم كلنا ندفع فيها الفواتير، ونواجه حقيقتنا"، مشيراً إلى أنه تربى فى أسرة متوسطة و"شقيان"، مستطرداً: "لما تيجى تقولى أنت شعب عظيم إدينى أمارة، والشعب العظيم صاحب منتج عظيم".

 

وأضاف، خلال لقائه ببرنامج "كل يوم"، على فضائية "on E"، مع الإعلامى عمرو أديب: "مفيش فى ألمانيا.. ألمانيا هى أمى والكلام ده"، لافتاً إلى أن هذا الجيل ظلمُ لأنه يدفع فواتير أجيال كثيرة فى كل المجالات، وكل العالم واجه ظروف صعبة، قائلاً: "مينفعش أنا أقول مظلوم وأصفى ربع ساعة شغل فى اليوم، لازم أشتغل وأضحى".

 

وأشار إلى أن حال البلد سيكون أحسن، لأن الناس بدأت تواجه مشاكلها، مشدداً على أن المجهود الذى يُبذل لنا يجب أن يكون الضعف.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

موفلس

فعلا

طيب واللى ممعهوش ياعم عمرو؟

عدد الردود 0

بواسطة:

مصراوي

تحيا الايد الشقيانه

اقول للاخ موفلس وفر فلوس النت وتمن الكمبيوتر واعمل بيهم اي حاجه تدر عليك ربح يعني اشتغل قوم من القعده بتاعت الكيبورد والسهر واشتغل حتقولي اشتغل ايه اقولك فكر مش بتاع نت وسهران فكر ابدا حاول تبدا حتلاقي العجله دارت والامور بقت كويسه لكن قاعد مستني الفلوس تيجي في الفركس السريع اسعي انظر للغير وشوف الناس بتعمل ايه وكن مع الركب سير مع الناس مش سهران نت ونايم بالنهار لازم تبقا مفلس مش صح ولا ايه المفلس من تقاعس عن التفكير لتغيير حياته للافضل درجه درجه مش بسرعه الصاروخ وتحيا الايد الشقيانه

عدد الردود 0

بواسطة:

د شافعى

فواتير !!!!!!

مين يدفع هو مش كفايه من ثلاثه عقود و الشعب بيدفع و خصوصا الطبقة المتوسطه التى اختفت و و المتبقي منها يحتضر !

عدد الردود 0

بواسطة:

مفلس

الى رقم 2

غريبة ماحضرتك سهران عالنت برضة امال بتكسب منين ؟

عدد الردود 0

بواسطة:

مصراوي

الي مفلس

لا مش سهران وبكسب والحمد لله وشغال و بتعب قوي بس بدخل اقرا اليوم السابع واطلع عالاخبار وده نهارا كلما سنحت الفرصه ومعنديش نت بالبيت منعه نهائيا وشغال وبلاقي وقت وسط العمل اتابع واشوف

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة