مرتضى منصور يهاجم رئيس المقاصة: "قال لى إحنا مش خرفان ولا معيز وتراجع"

الأحد، 16 أبريل 2017 06:52 م
مرتضى منصور يهاجم رئيس المقاصة: "قال لى إحنا مش خرفان ولا معيز وتراجع" مرتضى منصور
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

 

شن مرتضى منصور رئيس نادى الزمالك، هجوماً عنيفاً على اللواء محمد عبد السلام رئيس نادى مصر المقاصة، بسبب قرار الأخير بتوجه فريقه لملعب بترو سبورت استعداداً لخوض اللقاء الذى تم الاتفاق بينهما على تأجيله.

 

قال مرتضى فى تصريحات تليفزيونية: " محمد عبد السلام  قال لى فى البداية لازم نأجل المباراة لأننا مش خرفان أو معيز علشان الاتحاد يحركنا بالشكل ده، وجواب طلب التأجيل صادر من داخل ناديه، لكنه تراجع بطريقة غريبة". 

كان الزمالك والمقاصة قد أرسلا خطابين يطلبان تأجيل المباراة، وهو الأمر، الذى رفضه اتحاد الكرة، ليقرر المقاصة خوض المباراة، فى الوقت الذى أعلن الزمالك عدم التوجه لملعب اللقاء حتى الآن.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

سليم بسطاوى

حنفى طلع راجل هذه المرة

ولكنه جعل من الزمالك نادى صغيرا . لابد من وقفة مع هذا الرجل الأهوج .

عدد الردود 0

بواسطة:

Tamer

لان ببساطة محمد عبدالسلام مش راجل

ده لو راجل كان احترم اتفاقه ولكن كفاية انه قال على نفسه انه خروف واتحاد الكورة حركه زي ما هو عايز . عموما هي مسابقة فاشلة ومنظومة فاسدة كلها والمهم الجمهور الاحمر في النهاية يهلل وينبسط واي حاجة تلهي الشعب

عدد الردود 0

بواسطة:

ايمن

مستشار ايه

جتك القرف فضحتونا فى وسط العالم

عدد الردود 0

بواسطة:

أبو العُريف

ولا مؤااااااااااااااااااااااخذه . . لبسك في الحيط .

قولها بصراحة . . أنت لقيت نفسك كل مرة تهدد بالانسحاب وما تنسحبش عل أساس أن الدوري كان لسه فيه رمق الأمل . . لكن لما أتأكدت أن الدوري والمركز التاني وحتى الخامس . . بح . . قولت تثبت للجمهور أنك قد كلمتك . واتورطت وورطت النادي بقرار فردي ديكتاتوري بالانسحاب دون مراعاة لأمن البلد واستقرارها على حساب بطولة وهمية حاولت تصنعها لنفسك . على حساب مين خسائر النادي من رواتب للاعبين والمدرب الجديد ؟ هنيئًا لك أعضاء مجلس إدارة تابعين نائمين لا صوت ولا حراك لهم . حاجة تكسف وتحرق الدم .

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوى والله

حنفى

حنفى والله حنفى مرجعيش فى كلامه المره دى علشان الزمالك يخسر نقاط المبارة لو مش حنفى كمل بس انت حنفى وهاتكمل على جسة الزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس / صلاح الصاوى

ضحكوا عليك ياحنفى . معلهش تعيش وتاخد غيرها

ضحكوا عليك ياحنفى. معلهش تعيش وتاخد غيرها

عدد الردود 0

بواسطة:

متولي متبولي

شمهورش وجامايكا ومرتضي ثلاثي الزمالك

ماذنب الشعب المصري من محاولات مرتضي تخريب كرة القدم اما يفوز بالاحتيال او ينسحب عامة الاهلي فارق 21 نقطه يامشمش

عدد الردود 0

بواسطة:

سيد قراره

بصراحة موقفك بقي وووووحش

يا راجل انت لسة بتحكي انت فضيحتك بقيت بجلاجل الراجل الصول اللي انت دايما بتشتمه خدك وراء مصنع الكراسي وانت عمال تقول سخنة بصراحة لازم مجلس النواب مش يرفع عنك الحصانة لأ يعمل زي ما عمل مع صاحبك الدكتور بتا قتاة الفراعين أيوه اللي اسمه عكاشة، بس كما أنا بقولك بلاش تتغطي انا أقولك أرفع البنطلون

عدد الردود 0

بواسطة:

كابتن عز السري

الفائز الوحيد

فاز مرتضى منصور بشو اعلامي لا يحلم به .. وهو حريص على ان يظهر يوميا على بعض القنوات الارضية والفضائية جدا ولكن أن يظهر 24 مرة في اليوم على كل المواقع حتى الفيس وتويتر ... كان حلما لكنه تحقق .. هو الفائز الوحيد .. اما المنهزم في هذه الواقعة فهم الجمهور وفريق الزمالك نفسه والطاقم الفني والاداري لفريق كرة القدم .. وخمسة هزائم في عين الحبيب والصديق بثلاثة مدربين .. وربنا يستر ما يتهورش المرة الجاية وينسحب من مسابقة الممتاز كلها وينزل للدرجة الرابعة مع مراكز شباب الجيزة في القرى والنجوع .. انا عندي فكرة عبقرية له .. يبيع الفريق كله الان بسعر كويس ويوفر تمن المدرب ويلعب مباريات الدرجة الرابعة والتالتة والثانية والاولى بلاعبين هواة .. وكلي ثقة انه لن يمكث اكثر من 4 سنوات ويعود للدوري بفكر ولاعبين جدد .. ودون تكلفة تذكر .

عدد الردود 0

بواسطة:

Egyptian Dr

الا يوجد أحد قادر ................. يحجر عليه !!!!!

يستاهل الزمالك ............. ومجلس ادارته ............... وجمعيته العموميه ................ وجمهوره !!!!! انه قابل .................. أن يتلاعب به .................. انسان غير سوى !!!!!!!! عقله القاصر .............. جعله يفكر فى أمرين : الاول .......... يضمن .... استمرار مطارده المقاصه للاهلى ............ والثانى تبرير المصيبه التى ...........ستلحق بالزمالك فى النهايه ........... بتعنت اتحاد الكره !!!!!! هذا التصرف ....... الغير مسئول ........... ليست فقط عيب فى حق الزمالك ......... ولكنه عيب ........... فى حق مصر كلها !!!!! الزمالك قيمه كبيره لمصر ............. ومن أسوأ ما حصل له .............. هو توليك أمره ............. فجعلت منه أضحوكه بين الفرق !!!!!!!

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة