مرتضى منصور مندهشا: "هو إيه اللى جاب عبد الحليم نادى الزمالك إمبارح"

الإثنين، 03 أبريل 2017 06:23 م
مرتضى منصور مندهشا: "هو إيه اللى جاب عبد الحليم نادى الزمالك إمبارح" عبد الحليم على فى نادى الزمالك
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد مرتضى منصور، رئيس نادى الزمالك، أن عبد الحليم على نجم القلعة البيضاء الأسبق لم يكن مرشحا لمنصب مدير الكرة بالقلعة البيضاء من الأساس.

وقال مرتضى منصور، فى تصريحات صحفية، إنه متعجب من تواجد عبد الحليم على فى النادى بالأمس، قائلا: "عبد الحليم على لم يكن مرشحا لمنصب مدير الكرة ومش عارف إيه اللى جابه وبيجى من نفسه وكل مرة بيعمل الفيلم ده".

وكان عبد الحليم على أخطر مسئولى الزمالك باعتذاره عن تولى منصب مدير الكرة بالقلعة البيضاء خلال الفترة المقبلة.










مشاركة

التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد منصور

سؤال محيرني

ليه الإخوه العاملين بمستشفي العباسيه والخانكه مش شايفين شغلهم كويس؟

عدد الردود 0

بواسطة:

شيرين

بدون

ليه الراجل ده مش محترم في كل تعليقاته ليه الراجل ده قليل الأدب مع كل البشر بدون استثناء و الله العظيم انا زملكاوي من قديم الأزل و عمري ما شوفت و لا سمعت كل هذه الزباله المتهمون على خلق الله بدون سبب و الله العظيم الراجل ده هو اللي أفسد جميع الفرق الرياضيه في النادي هيقولك بقى أنه خد 10بطولات في الفتره اللي تولى فيها لكن أقسم بالله كان أشرف مليون مره ان الزمالك ما يخدش أي بطولات لكن يبقى نادي محترم لكن عظمى في ربنا كبير و ان شاء الله تعالى يسقط سقوط زريعة في الإنتخابات القادمه قولوا امين

عدد الردود 0

بواسطة:

عز العرب

وهو ده بقى كذب الابل

ماهذه الكميه من الكذب الساعة الراجل ده مش محترم وكذاب كبير اول أمس كان فى المحور وقال انا عينت عبد الحليم مدير الكوره علشان يورى اللعيبه الوش الكشر ومرة نفس الكلام امبارح مع سيف زاهر واليوم يقولك ايه اللى جابه النادي ده مش مرشح اساسا ايها الخجل أين حمرتك يااخي المعلم حنفى كان هجاص بس ماكنش كذاب

عدد الردود 0

بواسطة:

محمداسماعيل

ابو لمعة

مرتضي ابولمعة ، كل كلامه كذب ،

عدد الردود 0

بواسطة:

زملكاوي

مريض نفسي !

مريض نفسي !

عدد الردود 0

بواسطة:

على كامل

الكلب لايتوقف عن النباح

هتغور فى ستين داهية ولن تذكرك حتى حشرات النادى وكلابها ، لكن سيظل العندليب الخلوق هداف الزمالك التاريخى فى الذاكرة والتاريخ طول العمر.زملكاوى متعصب.

عدد الردود 0

بواسطة:

مهندس / صلاح

والله حتى لو جبتوا واحد معاه دبلون صنايع .. الزمالك هو الزمالك !

نادى الارن ، صاحب المركز الثانى بجدارة على مدار السنين ، وصاحب بطولة دورى كل عشر سنوات ، وده فى حد ذاته إنجاز ، لا يراه إلا المقربين!

عدد الردود 0

بواسطة:

Memey

عضو محترم

عبد الرحيم على كان لاعب كبير وخلوق فى نادى الزمالك سابقا وعضو ومن حقه دخول النادى فى اى وقت نادى الزمالك مش عزبة ابوك يامرتضى تعلم حسن المعاملة وتعامل بالادب والاخلاق مع الجميع واترك وارحل من النادى انت وابنائك واترك النادى لاصحابه الحقيقين يديرونه بنجاح حتى يتقدم ويزدهر النادى كما كان من قبل .

عدد الردود 0

بواسطة:

عبد الحق الصادق

اللى جابه علشان يثبت ان الزمالك لسه فيه رجالة !!

يا رئيس محكمة ( ب ) سابق يا ريت تبطل تهييف المواقف .. عبد الحليم على هو هداف الزمالك التاريخى .. وياما اتقرص منك ومن غيرك سواء كان لاعبا او بالاجهزة الفنية ولــــم نسمع له صوتا او شكوى .. انت ما ينفعش معاك الا من يجيد البص والخبص واكل الخص ومهما طال الزمان فسوف يعرف الزمالكاوية من عمرها ومن خربها وابقى قابلنى اذا فاز الزمالك بأى بطولة فى اى لعبة جماعية او فردية فى وجودك !!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

mada

مرتضى الحيوان

مرتضى بنفسه قال عبد الحليم مدير للكرة عشان يوري اللعيبة وشه الكشر .. ولما اعتذر عبد الحليم عن المنصب .. قوم مرتضى يشتم فيه .. حقيقي مرتضى ده ولا يسوى .. والحكومة سايباه عشان يهين نادي الزمالك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة