خالد قمر عن الانتقال للأهلى: لن أتحرك خطوة إلا من خلال الزمالك

الجمعة، 05 مايو 2017 02:43 م
خالد قمر عن الانتقال للأهلى: لن أتحرك خطوة إلا من خلال الزمالك خالد قمر مهاجم الزمالك والاتحاد
كتب عمرو جاب الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

علق خالد قمر مهاجم الزمالك المُعار للاتحاد السكندرى، على إخطاره من قبل النادى الأبيض بالعودة مجددًا إلى قلعة ميت عقبة فى الصيف المقبل، قائلًا: "شرف لى العودة مجددا للزمالك وقبل ما يتم تبليغى كان قرارى بعدم التحرك فى أى خطوة من غير معرفة رغبة الزمالك فى عودتى من عدمه".

 

أضاف خالد قمر فى تصريحات خاصة، أنه هدفه عندما انضم للزمالك من اتحاد الشرطة كان تحقيق البطولات وهدفه فى العودة هو السعى مجددًا لتحقيق البطولات مع القلعة البيضاء، قائلًا:"ولو الزمالك قال إنه مش عايزنى هكمل فى الاتحاد السكندرى خاصة لحب الجماهير ودعمهم لى بجانب العلاقة الجيدة مع مجلس الإدارة والجهاز الفنى، خاصة أننى قد تأقلمت على الأجواء فى زعيم الثغر".

 

وعن الانتقال للأهلى من عدمه بعد إبداء حسام البدرى المدير الفنى للأهلى، إعجابه بمستواه ومسألة تواجد بند فى عقده يسمح له بالانتقال للقلعة الحمراء قال قمر: "زى ما قولت فى البداية مش هعمل حاجة غير لما أرجع لنادى الزمالك ومبفكرش فى حاجة دلوقتى غير تقديم كل ما لدى مع الاتحاد السكندرى".









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد السيد

ههههههه

اهلي مين يا ابني . . . انت صدقت الهلي بيلعب لعبه كبيره بالاشاده بك ليصرف الأنظار حتي يتعاقد مع عمرو مرعي

عدد الردود 0

بواسطة:

محمدالكومي

لماذا

والله أكبر غلطة لو الاهلي طلبك

عدد الردود 0

بواسطة:

بلال محمد احمد

بشري لجماهير الاهلي

أوعي وشك . . . صفقه الموسم علي الأبواب :الاهلي في طريقه للتخلص من سليمان كوليبالي و جونيور أجايي تمهيدا للتعاقد مع النجم خالد قمر

عدد الردود 0

بواسطة:

جدو

عجبي عليك يا يا بدري

تصدق بالله انه لو حصل انك محتاج قمر يبقي انت ملكش لازمة في الاهلي واللي انت عايز القمروالبدر واللي شاطر تمشي اللعيبة وترجع تلف عليهم إدي نيدفيد شوف السنةاللي فاتت كان وانت لسنت عليه وجبته علشان تركنه صالح جمعه هيمشي واللي يعيش هتلفوا وراه ما تيجي نجرب تمشي انت السنه ده ونشوف ايه الاهلي

عدد الردود 0

بواسطة:

د.محمد

الى جميع التعليقات

تحيه الى جميع التعليقات هو ده فكره مش مبدع نهائيا لايسنطيع توظيف اللاعبين بطريقه مثاليه .والدليل مستوى الاهلى اخر ست مباريات . واخرها عايز يجيب خالد قمر . لله الامر .

عدد الردود 0

بواسطة:

smir al-torky

الحبال الذائبة

يارب .. ياريت .. دى امنية كل اتحاداوى لسيد البلد .. قبل ما ييجى لنا شلل رباعى .

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد العبادي

تصاريح

تصاريح بنت عم كلام .. اشبه بتصريح مدرب صان داونز عن خوفه من خطورة شيكابالا فحرم الزمالك من لاعب زي مصطفى فتحي ( هههه أكلوها وشربوها بصوت المرحوم محمود بكر ) واشبه بتصريح الكنز الإستراتيجي بتاع اسرائيل ومثل هذه التصاريح يراهن بها صاحبها على البقر الذي في زريبتك ليحدث به الفارق ( 6 سنوات ونحن بنعاني من تصريح !!)

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة