بعد مباراة مصر وتونس.. كوبر يحيل أوراق 4 لاعبين لـ"دكة" المنتخب

الثلاثاء، 13 يونيو 2017 10:30 ص
بعد مباراة مصر وتونس.. كوبر يحيل أوراق 4 لاعبين لـ"دكة" المنتخب عبد الله السعيد
كتب حاتم رضا

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

استقر الجهاز الفنى للمنتخب الوطنى بقيادة هيكتور كوبر، على إجراء بعض التغييرات فى تشكيل المنتخب خلال المرحلة المقبلة، وتحديدا قبل مباراتىّ اوغندا فى التصفيات المؤهلة للمونديال.

وتتجه النية لدى المنتخب لوضع عبد الله السعيد ورمضان صبحى ومحمود كهربا وطارق حامد على الدكة خلال المرحلة المقبلة، على أن يبدأ فى منح الفرصة للاعبين جدد امثال أحمد الشيخ وحسام عاشور وسام مرسى فى المرحلة المقبلة.

كان منتخب مصر خسر أمام تونس بهدف نظيف فى التصفيات المؤهلة لأمم افريقيا 2019.










مشاركة

التعليقات 7

عدد الردود 0

بواسطة:

السيد الطحان

انت الدكة

اقل مايقال عن مباراة تونس ( ايه القرف ده ..؟) ومن يحتاج ان يجلس على الدكة وفى بيتهم هو ( كوبر ) بطريقة لعبه العقيمة واسلوب ادارته المريض واتحاد الكرة الذى اعطاه ثقة عمياء لأن ( اللاعبين ) الذين معه عملوا له قيمة اكبر من امكانياته لأنه حتى لايعرف ان لكل مباراة طريقة لعب مختلفة عن الاخرى .. اما الطريقة الثابتة التى يلعب بها كل المباريات فى تنفع للعب فى الحارة اللى جنبنا .. فريق تونس ظهر انه فريق ( كورة ) على قفانا .. وسلمولى على الفتة ...!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

يسري ابو يسري

وشريف افندي

طول عمره مهزوز ولا يستحق اللعب فى الاهلى ولا المنتخب ده جون يدخل فيك الله يغمك زي ما خليتونا ننام بدون سحور

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

هههه..جه يكحلها..عماها..ومجاملات الجهاز الفنى كادت تهزم مصر بنص دسته لولا رعونه تونس والعارضه

كوتش تعبان على ما تفرج..لافكر ولاخطه..لست ادرى على ماذا يتدربون حيث لا لياقه ولا اختيار صحيح ولا خطه لعب غير اللعب بطريقه ...١_٩_١ ..الدفاعيه الممله

عدد الردود 0

بواسطة:

عبد الله الفرماوي

أقرب رحلة طيران

ممكن يا إتحاد الكورة تحجزوا تذكرة ( ذهاب فقط ) لكوبر على أول طيارة رايحة على البرتغال . الرحمة الله يرحم أبوكم إحنا صايمين مش عايزين نغلط.

عدد الردود 0

بواسطة:

العمده

قبل الفضيحة

ياجماعة قبل الخروج من تصفيات كأس العالم على يد هذا المدرب اقيلوه بأقصى سرعة قبل فوات الاوان واحذر من الاتيان بحسام حسن والا الخسارة سوف تكون كبيرة

عدد الردود 0

بواسطة:

حسن

هل شريف اكرامى مركز قوى

لانه لا بد ان يلعب حتى وان انهزمنا لماذا لا يستطيع احد ابعاده هل هو مركز قوى الامل الوحيد لابعادة هو الاصابه

عدد الردود 0

بواسطة:

مارسيل

ازاى

نفسى اعرف ازاى وصل شريف اكرامى وحسان عاشور انهم يلعبوا للاهلى الكلام دا لكل واحد لعب كورة او يفهم فيها اكرامى حارس على قده واخطاءه بالجملة وحارس محلى لا يصلح للاهلى ومستواه مش عشان انه مادخلش فيه اهداف كتير يبقى كويس وينضم للمنتخب اولا المدافعين لهم دور ثانيا المهاجمين بتوع الفرق التانية مش هم اللى يرعبوا او يخوفوا حتى ..... ثانيا حسام عاشور يا جماعة والله والله لا عب عادى جدا جدا واقل من العادى ومستواه لا يؤهله ان يلعب فى الاهلى لا بيرفع كورة ولا بيلعب ثروهات ولا وان توهات ولا بيرقص ولا بيشوط على الجون ايه السر انه يلعب فى الاهلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة