مفاجأة.. عرض إيطالى يهدد انتقال كاسونجو للزمالك بمباركة الأهلى

الثلاثاء، 13 يونيو 2017 07:30 ص
مفاجأة.. عرض إيطالى يهدد انتقال كاسونجو للزمالك بمباركة الأهلى كاسونجو
كتب محمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
 تلقى الكونغولى كابونجو كاسونجو مهاجم الاتحاد السكندرى، عرضآ مغريآ من أحد أنديه الوسط بالدورى الإيطالى مقابل ٩٥٠ ألف دولار للانتقال إليه فى الموسم المقبل .
 
ووفقآ لمصدر مقرب من اللاعب فأن كاسونجو تلقى اتصالا هاتفيا من مسئول أهلاوى رفيع المستوى نصحه فيها بالانتقال لاحد الفرق الخارجية مع وضع شرط جزائى قيمته مليون دولار حتى يتثتى للادارة الحمراء شرائه في الموسم المقبل .
 
وكان حسام البدري قد طلب التعاقد مع المهاجم الكونغولى إلا أن قيد ٣ لاعبين أجانب فى القائمه الحمراء حال دون اتمام الصفقة وحول وجهة اللاعب للزمالك .
 
من جانبه أكد جاسر منير المدير التنفيذي للاتحاد السكندري أن إدارة ناديه تنتظر وصول المبلغ المتفق عليه من الزمالك لإتمام الصفقة بشكل رسمى، مشددا ان ادارة ناديه لو تلقت عرضا اكبر لشراء كاسونجو من عرض الزمالك قد يتم التراجع وبيع اللاعب لناد اخر.

 









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

Mohamed

نادي المبادئ

هو في ايه علي الصبح كدا ؟؟؟ يعني ايه الاهلي يقوله روح ايطاليا وتعالا الموسم الجاي ؟؟ ويعني ايه مباركة الاهلي ؟؟؟ فعلا نادي المبادئ ...ولا حول ولا قوة الا بالله

عدد الردود 0

بواسطة:

احمد

مفتكرش

الاهلي لو كان عايزه كان جابو من الاول بدل ازارو المغربي ده وكان ريح دماغه من من اللفة دي كلها

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد رشدي

يا استاذ / محمد عراقى

يعنى لو الاهلى عايزه كان دخل فى الصفقة ، وحتى لو كان عايز يعلى سعره كان دخل الصفقة على السعر زي ما بيعمل الزمالك مع الاهلى وكانت اخر هذه الصفقات صفقة ايفونا دخل على السعر ، بس الادارة فى الاهلى مش عايزة وجع دماغ قالك خلى اللاعب يروح الزمالك مع انى لست مقتنع باختيارات حسام البدرى ولا مقتنع بحسام البدري اصلا واحد بيلعب ميدو جابر وكان مقعد مؤمن زكريا الهداف على الدكة وحتى مكنش مقتنع بكوليبالى حتى اثبت الواد عدم صدق رؤيته فى الملعب .

عدد الردود 0

بواسطة:

حمو

تليفون من مسئول فى الاهلى

كل مشاكل الزمالك سببها تليفون من مسئول رفيع المستوى فى الاهلى ....حتى اسألوا باسم مرسى وستانلى (اقبض ولا تلعبش).........................نص شغل الاهلى اضعاف الزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

عماد نجار

الخسه ليها ناسها

انها السياسه الاساسيه فى كيان النادى الاهلى ... حرمان الانديه الاخرى من النجوم وكله بالاغراء المادى .. والبطولات اللى اخدها الاهلى فى فتره جوزيه بمساعده لاعبى الاسماعيلى ونجوم الانديه الاخرى

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة