"الجنائية الدولية" تطالب بالقبض على سيف الإسلام القذافى وتسليمه فورا

الأربعاء، 14 يونيو 2017 03:45 م
"الجنائية الدولية" تطالب بالقبض على سيف الإسلام القذافى وتسليمه فورا سيف الإسلام
كتب محسن البديوى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

طالب مدعى عام المحكمة الجنائية الدولية، بالقبض على سيف الإسلام القذافى وتسليمه فورا، وذلك حسبما أفادت فضائية "العربية" فى خبر عاجل منذ قليل.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري وطني .ضد الكلاب الضالة اعداء الانسانية و العالم العربي

يجب القبض علي مرتزقة السودان عضو عصابة اخوان بني صهيون الارهابية اولا

علي الاقل سيف الاسلام القذافي لم يشكل مليشيات ارهابية مرتزقة مثل ما الكلاب الضالة المرتزقة في ليبيا عملو لقتل الشعب الليبي مقابل المال و السلطة تحت اسم الاسلام و الجهاد

عدد الردود 0

بواسطة:

سامي

طيب سيف الاسلام مطلوب من لدى من ؟!ّ..اذا كان هو الان بين شعبه..فمن يريد مقاضاته؟!

وليه تقبضوا عليه ؟! ولمن هل للشعب الليبي؟! اذا كان هو الان في ليبيا بين الشعب الليبي فأنتم تدخلوا لايه..قولوا أن اللي حرّضكم خايف من سيف الاسلام أنه يكشف كل أمور أبيه..سيف الاسلام يعتبر هو الصندوق الاسود اللي كل الخونة خايفة منه من أن يكشف لليبيين أمرهم..وخاصة العملا اللي في قطر..

عدد الردود 0

بواسطة:

اسيوط

اسيوط

والله كان راجل وبن راجل وكنت في ليبيا كان يحب العدل لليبيين والاجانب

عدد الردود 0

بواسطة:

سامي

1000 تحية للشعب المصري..أعظم شعب وأوفى شعب لبلده..

مع أني مصري..لكن أقول لليبيين..والله نار القذافي خير من جنة الارهاب دالوقتي..الله يرحمه..الراجل دافع عن شعبه هو وأولاده لآخر قطرة دم زّي ما قال..لكن دالوقتي بعد ما مات الليبيين عرفوا أنه كان صادق..وكان فعلا بيدافع عن شعبه.. هو صدق في كلامه..لكن نقول للي قتلوه..فين الحرية والمساواه اللي وعدتم الليبيين بها ؟ الشعب كله وليبيا كلها بتدمّر دالوقتي..هي دي الحرية بتاعتكم؟ لعنة الله على كل العملا والخونة في كل بلاد العرب.....اللي دمّروا ليبيا ولسّه بيدمّروا فيها للأن..واللي كانوا عايزين يدمّروا مصر..لكن الف تحية للشعب المصري العظيم ..اللي لم يخون بلده..ولم يخون جيشه العظيم..وحافظ على بلده وجيشه..ودالوقتي العالم كله بيعمل للمصريين 1000 حساب ..في وجود جيشهم اللي حافظوا عليه..ودالوقتي جيشهم بيحافظ عليهم..الف تحية لجيش مصر العظيم اللي بيدمّر معسكرات الارهاب في أي مكان..والف تحية لأسد مصر..اللي عمل لمصر قيمة ورفع راسها بين الدول..

عدد الردود 0

بواسطة:

الفرعون الصغير

اقبضوا على كلاب الارهاب اولا -القرضاوى -عبد الماجد-تميم

لم يكن سيف الاسلام يوما ارهابى بل بطل وسط شعبة ابن بطل اقبوا على تميم وموزة وحمد وقردغان-وارهاب ايران ودعوا الاشراف تعمل لصالح شعوبها بواسطة مصرى يحب العرب

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة