قارئ يشكو انقطاع المياه بعزبة العسيلى فى بولاق الدكرور منذ شهر كامل

السبت، 26 مايو 2018 07:00 م
قارئ يشكو انقطاع المياه بعزبة العسيلى فى بولاق الدكرور منذ شهر كامل انقطاع المياه - أرشيفية
كتب رامى محيى الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

اشتكى القارئ عماد يوسف عارف القاطن بـ38 شارع الصفا والمروة عزبة العسيلى من شارع ناهيا بولاق الدكرور من محافظة الجيزة من الانقطاع المستمر لمياه الشرب.

وقال القارئ فى رسالته لصحافة المواطن: "إحنا منطقة فقيرة فى حى بولاق الدكرور بمحافظة الجيزة عندنا مشكلة مياه بقالها أكثر من 20 سنة، المية كانت بتيجي ساعة أو ساعتين نقدر نملأ المياه لكن بقالنا حوالي شهر كامل ماعندناش بدون نقطة مياه".

وناشد ااقارئ المسئولين بالشركة القابضة لمياه الشرب والصرف الصحى بالعمل على حل المشكلة ورفع المعاناة عن كاهل المواطنين.

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتس آب اليوم السابع " برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيس بوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

سهي محمد

انقطاع المياه

انا ساكنه في عزبه العسيلي في نفس العنوان المياه قاطعه بشكل مستمر و من اول رمضان مش بتيجي غير ساعتين في اليوم و بقالها اسبوع متواصل قاطعه والله حرااااام اللي احنا فيه ده

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد السيد

حسبي الله و نعم الوكيل

انا ساكن في نفس المكان . المياه قاطعة من قبل رمضان باسبوع بشكل متقطع . دلوقتي بقت قاطعة بشكل دائم مش بتيجي غير بعد 4 الفجر . طبعا لا صلاة و لا طبخ و لا مياة و لا حمام و لا اي حاجة في الشهر الكريم . حسبي الله و نعم الوكيل في المسئول عن ده و كل مسئول مش مراعي شغله يارب يحس باكتر من ده بحق الشهر الكريم .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة