فيديو ..السيسى يطالب بزيادة قيمة الجائزة المالية لأحد حفظة القرآن من ذوى الاحتياجات الخاصة - صور

الإثنين، 11 يونيو 2018 01:19 م
فيديو ..السيسى يطالب بزيادة قيمة الجائزة المالية لأحد حفظة القرآن من ذوى الاحتياجات الخاصة - صور الرئيس عبد الفتاح السيسى
كتب سمير حسنى _ ريهام عبد الله

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

طالب الرئيس عبد الفتاح السيسي، زيادة قيمة الجائزة المالية، لآخر طفل تم تكريمه وتسلميه الجائزة المالية، من ذوى الاحتياجات الخاصة.

وقال السيسى خلال كلمته باحتفالية ليلة القدر، :" آخر من استلم الجائزة،  قدمتوا له 20 ألف، اسمحولى أزيد القيمة، اللى قدر يعمل كدة حاجة عظيمة أووى".

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 1

عدد الردود 0

بواسطة:

سامي

يا جنود اليوم السابع الابطال..يا يد تحمل القلم..وكتف يحمل الكاميرا..جذاكم الله عن مصر كل خير

قسما بالله ان مصر وشعبها ربنا اكرمهم بالراجل ده.. وبالفريق اللي معاه كله..والسبع سنوات دي كشفت للشعب مين اللي معاه ومين اللي عليه..وعرفتنا كلنا ان فيه في البلد ناس بتخاف عليها..وان للشعب المصري له ناس بيخافوا عليه من التشرد والتسول في خيام الكذب والخيانة على الحدود.. تحيه لكل من عاش أيام الراجل المخلص ده.. تحيه لكل اعلامي وقف بجانب بلده ورفض كل الاغراءات والاموال من ممولين الفوضى والكذب ..وكل التحية للجنود التي تحمي الجيش والشعب..جنود تحمل اقلامها وكاميراتها فوق اكتافها..لتحارب بها الكذب والتضليل والفبركة الممولة من دويلات الخيانة والعمالة..تحية خاصة لجنود الحقيقة وكشف الفبركة والتضليل..جنود رفضت أن تسير في الاتجاه المعاكس..جنود اليوم السابع..

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة