صديقة مصطفى حفناوى بعد وفاته: "لسه بحبك وهفضل أحبك لحد ما أجيلك"

الإثنين، 10 أغسطس 2020 08:20 م
صديقة مصطفى حفناوى بعد وفاته: "لسه بحبك وهفضل أحبك لحد ما أجيلك" مصطفي حفناوي ومرام محمود
كتب آسر أحمد

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

حرصت مرام محمود، على توديع صديقها المقرب البلوجر مصطفى حفناوي، الذي رحل عن عالمنا منذ ساعات، إثر غيبوبة تعرض لها منذ أيام نتيجة تشخيص خاطئ أدى إلى نزيف في المخ، برسالة مؤثرة عبر حسابها بانستجرام، ومجموعة صور تجمعهما.

وكتبت مرام محمود الذى شاركت حفناوى فى الكثير من الفيديوهات والمنشورات السابقة، عبر حسابها "أيوة كنت لسه بحبك وهفضل أحبك لحد ما أجيلك الصبر من عندك يارب".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ايوه كنت لسه بحبك و هفضل احبك لحد ما اجيلك الصبر من عندك يارب..

A post shared by مرام♋️ (@maram.mahmoud) on

وكان أعلن المدون محمود عبد المنعم، وفاة اليوتيوبر مصطفى حفناوي، بعد صراع طويل تحت أجهزة التنفس في الرعاية المركزة، عقب تشخيصه بجلطة في المخ مكث على أثرها في المستشفى منذ أيام.

يذكر أن اليوتيوبر مصطفى الحفناوي  يحظى بشعبية واسعة على منصات السوشيال ميديا قد تعرض للإصابة بسبب تشخيص طبي خاطئ مما عرضه لمضاعفات شديدة للجلطة ، رقد على إثرها في غيبوبة داخل إحدى المستشفيات.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انا عارفه ان دا كذب و ان انت كويس بعد اذنكم محدش يقول كده هو كويس انا بس مرحتش انهارده المستشفى قولت علشان مكنش تقيله عليهم كل يوم اروح انهارده بس هروح متأخر شويه بدل ما انا بفضل هناك طول الوقت و حد يديق مني و انت عارف ان انا معاك حتي لو مش بشوفك و مش في المكان انت عارف اني موجوده.. ف بلاش اشعات هو كويس و انا رايحله في الطريق دلوقتي و تفضله تقوله اشعلت ليه بجد!!انا جيالك في الطريق و عارفه ان كل دا كذب و انك كويس و ادعلو يا جماعه متوقفوش دعاء ربنا هيستجيب ولله

A post shared by مرام♋️ (@maram.mahmoud) on

 
وخلال الساعات القليلة الماضية، انتاب رواد السوشيال ميديا حالة كبيرة من الحزن، وذلك عقب وفاة البلوجر الشهير مصطفى حفناوى، إثر مرضه مؤخرا عقب أيام من تدهور حالته الصحية، وفقا لتشخيص خاطئ فى أحد المستشفيات، ليصاب فى النهاية بجلطة فى المخ، وخلال التقرير التالى نتعرض لمعلومات عنه.
 









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة