أكرم القصاص - علا الشافعي

شيرين عبد الوهاب:"أنا كلى ملك حسام حبيب وكفاية أنه طلع من حياتى كل الناس اللى بتستغلنى"

الإثنين، 28 يونيو 2021 08:20 م
شيرين عبد الوهاب:"أنا كلى ملك حسام حبيب وكفاية أنه طلع من حياتى كل الناس اللى بتستغلنى" شيرين عبد الوهاب
كتبت ريهام عبد الله - سارة صلاح

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

حرصت النجمة شيرين عبد الوهاب، الرد في تسجيل صوتى على التسريبات التى نشرتها إحدى الصحف اللبنانية لوالد زوجها الفنان حسام حبيب، وهو يتحدث عن حياة نجله الشخصية.

وقالت فى الجزء الثانى من التسجيل: "الفيزا بتاعتى مش معاه وكل الكلام مش مظبوط لأنى كلى كده بتاعته زوجى راجل من عيلة وعيلة محترمة أوى ومقبلش أن حد يكلم عليه كده ولا هو ولا والدته وحسام راجل مفيش زيه بقالنا 4 سنوات متجوزين ولو كان عاوز يستفيد منى كان عامل أغنية سينجل وكل الناس بتختلف وبتتخانق عادى وحسام بيحبنى وحاسة معاه بالأمان كفاية أنه طلع من حياتى كل الناس اللى بتستغلنى وطلع كل الثعابين والحاجات الفاسدة".

وكانت قد قالت في الجزء الأول من التسجيل: "عاوزه أطمن كل الناس على صحتى أنا كويسة وحسام زوجى إنسان من أنضف رجالة الدنيا ومتربى وبيحبنى أكتر من نفسى وميستهلش منكم كم القساوة دى عشان أنتوا متعرفهوش، هو بنالى شخصيتى ورجعلى ثقتى بنفسى وحسام بيحبنى أنا وبناتى ومن ساعات متجوزنى معملش أي حاجة الست حماتى اللى ربت راجل ست عظيمة وأدعو ليا أنا وحسام بالذرية الصالحة وحسام نقى ونظيف".

ورد السيد حسين حبيب، والد الفنان حسام حبيب زوج الفنانة شيرين عبد الوهاب، على التسريبات التي نشرتها إحدى المجلات اللبنانية، وتظهره وهو يتحدث عن حياة نجله الشخصية، حيث قال لـ"اليوم السابع": "دي مجلة صفرا بتقوم على الفضائح، وده كلام مفبرك وباين من طريقة الأسئلة والردود، ولو ليهم فرع في القاهرة هقاضيهم".

وكان رواد مواقع التواصل الاجتماعي قد تفاعلوا مع تسريب صوتي منسوب إلى حسين حبيب، والد حسام حبيب، وورد فيه تخطيطه لتزويج نجله حسام من أخرى، وذلك من أجل الإنجاب، إضافة إلى التلميح بأن والدة حسام حبيب لا تحب شيرين وتعتبرها من طبقة مختلفة عن الطبقة التي تنتمي لها وغيرها من الأمور الشخصية.

وكانت النجمة شيرين عبد الوهاب قد شجعت فتاة كفيفة غنت أغنيتها "لسه فيه أمل"، وسط حالة من إعجاب جمهورها لصوتها الرائع وقدرتها على التغلب على إعاقتها.

ونشرت شيرين عبد الوهاب، عبر حسابها بموقع تويتر، فيديو للفتاة الكفيفة وعلقت قائلة: "أنا بحبك صدقيني، أنت الأمل وآية من آيات جمال الله في الأرض، ربنا يحميكي، أخدت منك طاقة حلوة أوى محستهاش بقالي كتير، ربنا يسعدك ويفرحك... ويا رب نتقابل"










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة