أكرم القصاص - علا الشافعي

يسرا: أنا ومحمد منير سجلنا 22 أغنية من بينهم "جت الحرارة" وكانوا هيبقوا فى فيلم

الأربعاء، 21 يوليو 2021 11:56 م
يسرا: أنا ومحمد منير سجلنا 22 أغنية من بينهم "جت الحرارة" وكانوا هيبقوا فى فيلم يسرا
كتب بهاء نبيل

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

حلت النجمة يسرا ضيفة في برنامج "مساء dmc" مع الإعلامى رامى رضوان، المذاع على قناة Dmc، وتحدثت عن لقاء تليفزيونى جمعها بالفنان الراحل سمير غانم، قائلة: "اللقاء ده كان في بداية حياتى وكنا بنعمل مسلسل "حكاية عريس وعروسة"، بس مكنتش فاهمة حكاية تصوير الفيديو لو الكاميرا قدامى اديها ضهرى، فيقولى بصى للكاميرا، وأنا كنت قاعدة ورا مكنتش عارفة إنه بيتكلم عليا في التقديمة وراحوا زقونى ودخلونى".

وأضافت يسرا: "سمير غانم كان حاجة نقية وطيبة جدا، وعمره ما غلط في حد ولا زعل حد ولا جاب سيرة حد، ومكنش بيحب الحزن ولا النكد ولا يحب حد يقول كلام على حد، ولما بتيجى سيرته أول تعبير بنبتسم، هو فعلا خسارة كبيرة جدا".

وتابعت يسرا: "العلاقة بين سمير غانم ودلال عبد العزيز مش زوج وزوجة لا دى صحوبية وجدعنة وشهامة، واتذكر لما والدتى كانت في المستشفى كانت دلال وميرفت امين بيجولى كل يوم، ويبعتولى أكل، وبجد الصداقة بينا محدش يقدر يخترقها ولا يكسرها ولا يلغيها، واللى بينى وبينهم كبير اوى اكبر من توقعات أي حد".

وعن بدايتها في مجال الفن قالت يسرا: "أنا لما دخلت الفن أول حاجة امتحنت فيها الغناء ونجحت، وبقيت في المهن الموسيقية يعنى أنا مطربة من زمان، وأكيد كنت عاوزة أبقى ممثلة بس بحب الغناء، وأحب اسمع وادندن".

وتابعت يسرا: "أنا لما عملت أغنية جت الحرارة جت صدفة لما كنت قاعدة مع حسين الإمام وقالى ما تيجى نعملك أغنية وفيديو كليب، وسجلنا 12 أغنية فروحنا عملنا دانتيلا وعملنا باقى الأغانى، وللعلم أغنية جت الحرارة كانت المفروض تتحط في فيلم غنائى بينى وبين محمد منير، واحنا مسجلين 22 أغنية بس مطلعوش عشان كانوا المفروض إنهم جوا الفيلم اللى من بينهم جت الحرارة، بس للأسف الفيلم مش هيتعمل خلاص".

 

rhyfdhfdhd
 

 

rhfdhfdh
 

 

rhyfdhfdh
 

 

rehyfdhfdh
 

 

erhyfdhfdh
 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة