جنات: التمثيل قالقنى والكليب تجربة حلوة.. "أصالة" تجربة حلوة وبنصح السيدات باستخدامه وسهل علينا كل حاجة عشان نفضل حلوين

الأربعاء، 07 سبتمبر 2022 10:48 م
جنات: التمثيل قالقنى والكليب تجربة حلوة.. "أصالة" تجربة حلوة وبنصح السيدات باستخدامه وسهل علينا كل حاجة عشان نفضل حلوين تليفزيون اليوم السابع

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

قالت النجمة المغربية جنات إن كلمات الأغاني لا تكون حقيقية في الواقع في معظم الحالات، مشيرة إلى أن الشاعر يحلم بمثالية غير موجودة على أرض الواقع في كلماته، وقد تكون موجودة ولكن ليس في معظم الحالات، مؤكدة أن تجربتها الشخصية حبيبها "على نياته".

- إيه موضوع طلع "على نياته" فعلا؟

في ناس خدوها يعني الأغنية بمعناها اللي هي على نياته حد كيوت قوي، وفي ناس خدوها إن هو نسوانجي، وأنا بتريق يعني. فما اعرفش، أنا بالنسبة لي تجربتي الشخصية "على نياته".

- مبروك على أغنية عارف مين يحبك احكيلنا كواليس الأغنية

الأغنية كلمات محمد رفاعي وألحان أحمد زعيم وتوزيع شريف قاسم، من أجمل الأغاني اللي أنا عملتها وموضوعها جديد بتتكلم عن الحب الحقيقي اللي هو بعيد عن أي مصالح، وصورتها مع المخرج الكبير فادي حداد في لبنان.

- كمان كنتى بتمثلي بشكل مختلف ومتألق جدا، ممكن دي تكون بداية جنات في التمثيل؟

لو دور مثلا قريب الأغنية يعني البنت اللي هي الرومانسية الكيوت أعمله، المشكلة إن التمثيل أكبر من كدة، يعني بالنسبة لكليب إنك تمثلي دقايق أنا لقيتها تجربة حلوة. تجربة إني أمثل واتكلم فيلم مثلا ثلاث ساعات أو مسلسل موضوع قالقني شوية.

- هل البنات وزواجك عطلوكى شوية عن الفن؟

جوزي بيشجعني جدا ومن النوع اللي هو بيسمعني رغم أشغاله الكتير بيهتم بشغلي وبيسمعني وبيقترح علي واعملي كذا وما تعمليش كذا، باخد رأيه في كل حاجة بس البنات أه عطلوني، لأن الأمومة بتحتاج اهتمام وما بتقدريش تخرجي براحتك ولا الوقت بيبقى ملكك، ولو خرجت بتبقي مشغولة وشاغلينك ما اقدرش أسافر يعني خاصة السنتين اللي فاتت بيبقى صعب.

- طب ناوية تخلفى تاني ولا اكتفيتي بالبنتين؟

أظن اكتفيت، لا خلاص يعني رغم أن جوزي صعيدي أنا قولت أكيد يعني هو عايز ولد فكذا مرة اتكلمت معاه في الموضوع يقول لي لا أنا مبسوط قوي بجيني وجوليا مش عايز أه تاني خلاص.

- يا تري جنات عملت إيه مع أصالة؟

والله كانت تجربة حلوة جدا وخصوصا إن دي أول تجربة ليا في الإعلانات وانبسط أكتر إنه منتج طبيعي لتقشير والتفتيح وإن أى واحدة مننا كسيدة أو بنت بتدور على ماسكات تفتيح، خصوصا فترة الصيف، فكانت فرصة ليا إني أجربه بنفسي علشان المصداقية.

هل فعلا ماسك أصالة مفعوله بيبان بعد 10 دقايق؟

الحقيقة أه أنا جربته طبعا قبل التصوير وكنت متحمسة جدا أشوف النتيجة السريعة دي، وحطيته على جزء من إيدي وأستنيت وفعلا فتحهالي وبقت شكلها أحسن بكتير لأنه كمان بيقشر وفيه كولاجين وفيتامينات بتشد وبتدي نضارة ومش بس للوش لأي منطقة في الجسم، وطبعا واخد تصريح من وزارة الصحة قا ماسك أصالة آمن وأسهل من أى منتج على بشرتي بالنسبالي.

تحبى تنصحى جمهورك بماسك أصالة تقوليلهم إيه؟

أى واحدة عندها مناسبة وعايزة بشرتها تنور وتبقي نضرة أو بتتعرض للشمس كتير في شغلها، أو عندها مناطق غامقة في بشرتها أو جسمها هاتي ماسك الحنة البيضة من أصالة، وهتشوفي الفرق بنفسك في 10 دقايق، ولا يهمكوا الشمس والسمار من النهاردة، تقدري تلاقيه بكل سهولة في كل الصيدليات وممكن تشتريه أونلاين من أمازون أو نون وجوميا، بصراحة ماسك أصالة سهل علينا كل حاجة عشان نفضل حلوين.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة