ميادة فى دعوى خلع: زوجي يجبرنى أن أشتمه بالأب والأم أثناء العلاقة الحميمة

السبت، 16 سبتمبر 2017 03:00 ص
ميادة فى دعوى خلع: زوجي يجبرنى أن أشتمه بالأب والأم أثناء العلاقة الحميمة محكمة الأسرة - أرشيفية
السويس - سيد نون

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أقامت زوجة تعمل موظفة، فى السويس دعوى خلع ضد زوجها "ف.ط"، أمام محكمة الأسرة بالسويس، بعد قيامة بمحاولة إجبارها علي سبه علي فراش الزوجية.

وقالت الزوجة "مياده .ش" بدعواها أمام محكمة الأسرة: "تزوجنا منذ عام وتحملت الكثير من التصرفات الشاذة التي يقوم بها علي فراش الزوجية حتى فوجئت بزوجي يطلب مني باستمرار أن أقوم بسبه بالأب والأم خلال العلاقة الحميمة".

وأضافت الزوجة أن زوجها يقوم بتصرفات غريبه مثل ضربها في الفراش بعنف والغريبة أنه خارج فراش الزوجية بيكون زوج هادئ وطبيعي.

وتابعت الزوجة:  لا انكر أن زوجي يوفر كل شيء في البيت من ملابس ومستلزمات من أي نوع ولكن ما يحدث في الفراش بغرفة النوم غير محتمل.

وطالبت الزوجة بالخلع، لأنها حسب وصفها لا تستطيع الاستمرار مع زوجها، خاصة انه يرفض الذهاب الي طبيب نفسي للعلاج النفسي.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

مجدى

ههههههههههههه

ما كان بلاش قضية الخلع و كنتى تقدمتى بمحضر تحرش فى قسم الشرطة كان حيتشتم بأمة و أبوة و العائلة بأكملها و كمان علشان ينبسط أكتر كا لعادة كان حيأخذ كمان على أفاة بكدة فى الزيارة تسألية مبسوط يا حبيبى علشان ما تقولش إنى حرماك من حاجة ههههههههه

عدد الردود 0

بواسطة:

بنت مصرية

سادية وماسوشية !!

الزوج ده على فكرة مش ظاهرة غريبة ولا نادرة , دى حاجة معروفة جدااا فى علم النفس اسمها الماسوشية الجنسية , صاحب الحالة دى بيشعر بالتلذذ لما يتم ايذائه من الطرف الآخر سواء نفسيا او جسديا أو الأتنين , ومش بيحصل على المتعة الجنسية الا لما الطرف التانى يشتمه او يضربه أو يعذبه , بعض الحالات بتوصل للقتل !! النوع ده يناسبه شريك من النوع السادى , اللى بيستمتع بتعذيب الطرف التانى أثناء العلاقة وبرضه مبيصلش لذروة المتعة الجنسية الا بالشكل ده فيه أشخاص بيبقوا حالة مزدوجة , زى اخينا ده , يعنى بيستمتع بأنه يتشتم من مراته , وبأنه يضرب مراته !!, طالما الأمور فى الحدود الطبيعية ومش بتوصل للقتل مثلا أو احداث اصابات جسيمة زى الكسور مثلا أو النزيف الداخلى !!فبتعتبر عادية ومش محتاجة علاج , كل تفسيرها ان الزوج مزاجه كده !! وعلى فكرة كتير من الأزواج بيلجأوا لبيوت الدعارة للسبب ده , علشان هناك العاهرات بيوفرولهم الجنس بالشكل اللى هما عاوزينه !! العلاج او التقويم النفسى للسلوك ده صعب ومحتاج وقت طويل جداااا وممكن ينجح وممكن لأ , مشكلة الموضوع ده بتكون لو الطرف التانى فى العلاقة مش متأقلم مع ماسوشية أو سادية الطرف الآخر ومش عارف يتقبلها , هنا بيكون حلهم الأنفصال وكل واحد يروح لحاله , وكان مفروض الزوج يحترم نفسه ويطلق مراته بدون قضايا ومحاكم , انت مزاجك الجنسى كده وهى مش متقبلة ده خلاص طلقها , مكانش لازم تضطرها تفضح اسرار غرفة نومكم فى المحاكم والجرايد يعنى !!

عدد الردود 0

بواسطة:

حماده

الي تعليق 2 ( بنت مصريه )

كلام حضرتك صحيح 100% .. فعلا .. كان يجب .. علي هذه السيده .. أن تخلع هذا الزوج بهدوء .. ولاداعي لفضح أسرار الزوجيه الموضحه بدعوي الطلاق - مع خالص تحياتي -

عدد الردود 0

بواسطة:

safwat

انت غلطانه

طيب يا بنت الحلال انت زعلانه ليه هو مش بيشتم ابوك وامك - بيشتم ابوه وامه - خلاص العني ابوه واجداده وامسكي له كرباج كل ليله اضربيه به ومفيش داعي للقضايا والفضايح

عدد الردود 0

بواسطة:

m

البنات بتتلكك اخرتها طين عل دماغكو

خلاص كله واحدة عايزة تخلع وتهد البيت تقول كلام غريب

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة