أسما شريف منير: "مفتقدة برنامج أنا وبنتى.. كنت مليانة طاقة وسعادة"

الجمعة، 12 يونيو 2020 03:24 م
أسما شريف منير: "مفتقدة برنامج أنا وبنتى.. كنت مليانة طاقة وسعادة" اسما شريف منير
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

عبرت الإعلامية أسما شريف منير، عن اشتياقها لتقديم برنامج "أنا وبنتي" مع والدها النجم شريف منير، حيث كتبت عبر حسابها بموقع "انستجرام": "أكتر أيام واحشاني دلوقتي هي أيام (أنا وبنتي)، كنت مليانه طاقة وسعادة ، شعور أني بعمل حاجة إيجابية ده لوحده بالدنيا، نفسي أوي بقي اعمل تجربة جديدة، لسه في كتير جوايه اقدمه.. إن شاء الله ربنا يكرمني بفرصة احقق فيها اللي بتمناه، حقيقي الشغل. بيسعدني و بيديني طاقة اني اعيش".

اسما شريف منير
اسما شريف منير

 

يشار إلى أن الإعلامية أسما شريف منير، تعرضت مؤخرا لحملة هجوم كبيرة، من قبل جمهورها ومتابعيها عبر منصات السوشيال ميديا المختلفة، بعد هجومها على الشيخ محمد متولى الشعراوى، وخرجت الإعلامية فى العديد من المرات للدفاع عن نفسها وللاعتذار عن وصفها للشيخ الشعراوى بالسوء.

وعلقت أسما منير، على هذا الهجوم، قائلة: "لما لم أوفق فى تعبيرى عن أحد آراء شيخنا الجليل، انتم شايفين أن الصح أنى اتشتم كم الشتائم دى انا واهلى، هل الصح انهم ينادوا بقطع عيشى، هل الصح إنى اتحاكم واتقتل وأتشنق ده كلام ناس بجد مش مجازاً هل بنتى تتيتم عشان قولت كلمه لم أقصدها واعتذرت عليها، محدش فاهم يعنى ايه تكون بتتهاجم من الآفات مره واحده بالعنف ده وكله بيفسر على مزاجه".

وأضافت خلال لقائها ببرنامج "القاهرة الآن"، مع الإعلامية لميس الحديدى، على قناة "الحدث"، :"أنا بقول اللى جوايا واللى فى قلبى، معرفش أتغير لأنى أنا متسرعة، رحم الله امرئ عرف قدر نفسه، الموضوع اتقفل وخلينى أنا فى الحتة بتاعتى.. لأنى لقيت الموضوع كبير عليا، لو يعرفونى اللى شتمونى هيعرفوا إنى حقيقى مكنتش أقصد










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة