اليوم.. خلود نادر تقدم برنامج "كلمنى زى مابكلمك" على راديو نغم إف إم

الأحد، 06 يونيو 2021 02:00 م
اليوم.. خلود نادر تقدم برنامج "كلمنى زى مابكلمك" على راديو نغم إف إم خلود نادر
كتب: مصطفى القصبى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تقدم المذيعة خلود نادر اليوم أولى حلقات برنامج "كلمنى زى مابكلمك" على إذاعة نغم إف إم إحدى محطات راديو النيل في الساعة السادسة إلى الساعة الثامنة مساء، ويكون أيام الأحد والاثنين من كل أسبوع ويحمل العديد من المفاجآت.

وكانت كانت قدمت مؤخرا خلود نادر برنامج بعد الساعة 12 أيام الخميس والجمعة والسبت.

وأعلنت المذيعة خلود نادر منذ فترة عن شفائها من فيروس كورونا، بعد مرور 15 يوم من إصابتها من الفيروس المستجد، وكشفت عبر حسابها الشخصى فيس بوك واستعدادها للعودة لحياتها الطبيعية وتوجهت بالشكر للطاقم الطبي الذي رافقها في رحلة علاجها وقالت: "الحمد لله أنا خفيت والحمد لله أتاكدت إنى أقدر أرجع لحياتي الطبيعية من جديد والحمد لله جت بسيطة..والحمد لله على نعمة ناسي وحبايبي اللي كانوا بيسألوا عني كل يوم ( من قلبهم) الحقيقة انا بشكر الفترة دي لأنها علمتني حاجات كتير قوي في حياتي يمكن كنت هتعلمها كمان عشر سنين".

وأضافت: "شكرا جيش مصر الأبيض اللي فعلا تعبانين قوي علشانا وأقل واجب إننا نشكرهم واخص بالشكر الأطباء الجميلة قلبا قبل ما يكونوا شاطرين كمان.. دكتور محمد قدري ودكتور إسلام الشواف يارب يكتر من أمثالكم".

ووجهت خلود النصيحة للجميع بأن يحافظوا على أنفسهم، وقالت:"خلوا بالكم من نفسكم ومن صحتكم ومن الناس اللي بتحبوها وبيحبوكم عشان دول أحلى وأكبر نعم في حياتنا..واحمد ربنا من قلبك بكل حب ورضا واقتناع على نعمة اليوم العادي .

 

 

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة